Oświadczenie – odpady komunalne gmina Lwówek Śląski
Zgodnie z postanowieniami Ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z 13 września 1996 z późn. zm., Spółdzielnia Mieszkaniowa jako zarządca nieruchomości zobowiązana jest do przedkładania jednostce samorządu gminy deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi. Deklaracja sporządzana jest na podstawie zebranych oświadczeń od właścicieli lokali mieszkalnych znajdujących się w zasobach spółdzielni.
Oświadczenia należy składać maksymalnie do 10 dnia (np. do 10 lipca przy zmianie w lipcu) danego miesiąca którego ma dotyczyć zmiana ilości osób zamieszkujących lokal lub w którym doszło do zmiany właściciela lokalu.
Oświadczenie można dostarczyć osobiście do sekretariatu Spółdzielni lub przesłać skan w wiadomości e-mail.
Pobierz plik
Instrukcja wypełnienia oświadczenia
Instrukcja wypełniania oświadczenia na odpady komunalne.
W przypadku zmiany właściciela lokalu mieszkalnego w kolumnie A należy zakreślić znakiem X kwadrat “PIERWSZE OŚWIADCZENIE” i poniżej wpisać datę od której będzie ono obowiązywać.

Natomiast w przypadku aktualizacji oświadczenia przez dotychczasowego właściciela lokalu mieszkalnego w kolumnie A należy zakreślić znakiem X kwadrat “ZMIANA DANYCH” i poniżej wpisać datę od której obowiązywać będzie zaistniała zmiana.

W kolumnie B należy wskazać adres nieruchomości, natomiast w kolumnie C podać imię i nazwisko właściciela lokalu mieszkalnego.

Kolumny dotyczące adresu zamieszkania oraz adresu do korespondencji należy wypełnić jeżeli, któryś z tych adresów jest inny niż adres lokalu mieszkalnego którego dotyczy oświadczenie.


W kolumnie D należy wskazać dokładną liczbę osób zamieszkujących lokal mieszkalny w momencie składania oświadczenia zarządcy. Do oświadczenia zaliczamy wszystkie osoby zamieszkujące lokal, bez względu na wiek czy poziom niepełnosprawności.

Na końcu należy uzupełnić kolumnę G podając miejscowość i datę sporządzenia oświadczenia oraz złożyć czytelny podpis.
